szerda, február 5

Csapatostul

Újabb hírek Boldi házatájáról:
Ezúttal a 12. kerületi sakkcsapatok diákolimpiáját nyerték meg a fiúk szoros küzdelemben.
Az ELTE gyakorló csapata volt a nagy ellenfél, velük 2-2-es döntetlent játszottak, így a végén nagy izgalmak közepette egy fél ponttal előzték meg a riválist.

Két jellemző epizód: Boldi vesztes helyzetből fordított meg egy meccset, majd a parti végén nagyon megdicsérte ellenfelét:
- Mondtam neki, hogy nagyon ügyesen játszott, mert ilyen fiatalon ilyen jól sakkozni, az tényleg nagyon jó.
Az ellenfél 7 éves volt, Boldi 9...

A másik: az utolsó fordulóban már csak az utolsó parti ment, ahol a mi csapatunknak elég volt a remi a győzelemhez, de elsőre Dani nem fogadta el, mert úgy látta, hogy lehet itt még nyerni is. De aztán végül csak sikerült...

Na, a nagy rohanás hova vezet: most szólt Dóri az emeletről, hogy a kerületi egyéni diákolimpiáról még nem is írtam. Azt is megnyerte Boldi. Svájci rendszer, 7 forduló, 6,5 pont, mert az utolsó meccsre már úgy ült le, hogy elég a döntetlen, így aztán nem is szívózott sokat.
Teszek ide fotót is:



 Csak a miheztartás végett írom: Boldit még mindig simán bemattolom. Az az egy könnyítés van nekem, hogy egy partiban 5-10 alkalommal visszavehetem a lépést, ha Boldi szól, hogy miért léptem rosszat...



Nincsenek megjegyzések: