vasárnap, január 30

Baleset

Kimerítő délután volt, évek óta a legrosszabb, idegörlő, telis tele aggodalommal. Boldi kórházban van, Szlovákia, síbaleset. Pénteken mentek ki Andris, István, VP és Bobek. Félnaponta érkezett a megnyugtató sms, hogy minden rendben, élvezik, ügyesek.... A ma déli anya-nyugtatás elmaradt, háromkor reklamáltam VP-nél, hogy mi lesz már, mire elmesélte, hogy hogyan kerültek egy losonci kórházba. Boldi és István túl közel síeltek egymáshoz, és Boldi hirtelen kanyarodott, István már nem tudott megállni, és összeütköztek. Istvánnak (Andris papája) eltört a válla, Boldi a combját fájlalta, nagyon-nagyon, s VP tudta, hogy komoly a baj. Mentő, mentőben szurik, fájdalomcsillapító. Kórházban röntgen, István válla tényleg törött, Boldinak pedig kiurgott a combcsontja a helyéről, amit altatásban kell visszatenni. Boldi a röntgent látva:
-Ez olyan, mint a "kő, papír, olló"-ban, mikor a te kezed a papír (vp), az enyém a kő, és az enyém elmozdult a tiedből.
Komolyan mondom, ez a gyerek????........
Én mikor meghallottam, hogy Boldinak fáj, hogy infúziót kap, hogy altatni fogják, teljesen elvesztettem a fejem, hosszú percekig csak pánikot éreztem, és egy épkézláb gondolat sem kóválygott a fejemben.
Azonnal mellette szerettem volna lenni, a távolból még nehezebb, neki meg pokol.
És itten jön a képbe a bürokrácia. Európai Egészségbiztosítási Kártya kell holnapra, bemutatni a kórházban. Szuper! Utánaolvastunk, 14 év alatt csak a szülő személyesen igényelheti az OEP-nél, ráadásul januártól kormányablakok (ez a neve?), csak 8tól vannak nyitva, teljes káosz, de reménykedem, hogy nekem 9ig a kezembe lesz az Európai Egészségbiztosítási Kártya, és végre indulhatok Boldihoz, bárcsak ott tartanánk már! + A szlovák kórház azt is kérte, hogy mielőtt jövök, faxoltassak egy elismervényt, miszerint a magyar állam állja a kezeléseket. Mivanmá??????Én komolyan nem értem pontosan mi a fenére gondolnak..... Vigyem magammal a két ország közti megállapodás hiteles másolatát, nem erről szól az EU-s TB-kártya léte?????
De ez itten mind mellékes bosszantás, sokkal inkább aggaszt Bobek állapota.
A röntgen után fáradt, aluszékony lett, nyűgös, ami nem csoda, de mivel nagyot esett, nem zárták ki a fejsérülést sem, irány a CT, előtte neurológus vizsgálta Boldit, hogy altatható-e, s közben Boldinak, bár infúzióban kapott mindenfélét, fájt a lába. Na, ezt a fél órát nem kívánom én senkinek! Jött VP telefonja, a gyerek feje rendben, csak a combja nem, de altatható, még ma helyrerakják a csontot. Altatták, helyrerakták. 9 tájban magához tért, és beszéltünk telefonon, nekem van a legbátrabb és legnagyszerűbb Boldim kerek e világon. Holnap Eszti kivisz hozzá, már számolom a perceket, és igyekszünk hazaszállítani vagy hazaszállíttatni, aztán kezdődik a minimum 3 hetes fekvőgipsz/pólya/rögzített kötés, ezt nem igazán értette VP, de majd keresünk egy hazai szaktekintélyt, mert nagyon fontos, hogy tavaszra lábra álljon, fusson, focizzon, ússzon, judo, torna..... Nem tudom mi lesz. Végigaggódtam ezt az estét, a többit holnapra hagyom. Gondoljatok ránk!

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

Gondolok Rátok!!!!!!!!!!!!!!!!

Sok puszit küldök Boldinak, a HŐSnek!!!

Sziasztok,
Kriszti
aggódva...:(((

Névtelen írta...

Nagyon gyors gyógyulást kívánok Boldinak, és tényleg egy hős! Biztosan hamar rendbe fog jönni, szerencse, hogy nem történt komolyabb baj!

Szilvi

Névtelen írta...

Nagyon gyors felépülést kívánok Boldinak.
Már nagyon régóta olvaslak benneteket, gyönyörűek ezek a fiúk, sok jó dolgot találtam már nálad.
Zúgolvasód: Viki

Névtelen írta...

Drága Dóri!

Holnapra már nyugodtabb leszel, remélem. Gratulálok a hőshöz, hiába, ha helyzet van, ezek a fiúk mindig csodálatosak! Próbálj meg aludni, mert sok erőre lesz még szükséged.

Puszi, Katona Ági

Krisz írta...

4 kisököl és 4 nagy szorít a bátor kis sportemberért!

cili írta...

Boldi!
Bizony nagyon várjuk a gyors felépülésedet!Mi lesz a nagyfiúk és Boldi focirangadóval?!Itt van mindjárt a tavasz, gyógyulj meg, aztán kezdődhetnek a pici edzések!!
Millió puszi, az aggódó szülőknek is!!

Cili

SzüMe írta...

Mihamarabbi gyógyulást Boldinak!
Biztos gyorsan rendbejön. A gyerkőcök gyorsan gyógyulnak.

Együttérző Szűcs család

Andus írta...

Drága Dóri ill.egész Kacsarét!
Szorítunk,s majd várjuk a fejleményeket.Boldi egy hős,s nem lesz baj nem lesz baj,nem lesz baj !!!Nem attól a sok csillapítótól volt kótyagos,esetleg ?

Azt a francos kártyát meg tessék beszerezni mindenkinek,mert ha jártok külföldre,márpedig igen,akkor kötelező.Csodálkozom,hogy nincs nektek,vagy nálatok.Ez a külföldi ellátásnál alapdokumentum...úgy mint útlevél, vagy személyi...mellette lapul a kék kártya.Nem letolás,mert ez kell most legkevésbbé,de ott a de.Balga külföldit nálunk Magyarországon is eme kártya ellenében látják el.Ez az unió átka :)

Névtelen írta...

MEGDERMEDTEM amikor Dóri mondta a telefonban. Azóta is mindig gondolunk a HŐS-re,erőt a szülőknek.
Nehéz lesz a gipszet viselni,hova kenték? holnap majd meglátom.
Millió puszival javulást, és fájdalommentes napokat kívánunk, Mária és Sándor D.D.

erika írta...

drága Boldi.Nagyon sokat gondolok rád és most mikor megláttam a fényképedet, tudom,hogy nagyon ugyesen megfogsz gyogyulni. A mamival a 604-es szobában csevegtunk míg te aludtál. Én vagyok az Erika néni aki nagyon aggodott érted mikor behoztak a korházunkba. Sajnos nem láthattalak, mert nekem is volt egy repulos balesetem,ajégen a fejemen landoltam. Remélem hogy a lábad rendben lessz, hisz nekem is nagyon sok gyermekpaciensem volt, és te egy fantasztikus kisfiu vagy aki hamarosan ismét sielni fog. Udvozlom szuleidet, neked nagyon puszit és turelmet kiván erika néni