szerda, december 8

Büszke vagyok!

És most kivételesen nem a gyerekeimről fogok írni, hanem a férjemről, aki lefogyta a 10. kilót!!!! 2 hónap kemény odafigyelése van emögött. A 90 napos diétát "eszi" éppen végig, ami viszonylag egyszerű: délig minden nap csak gyümölcs, aztán első nap fehérje, második nap keményítő, harmadikon szénhidrát, negyediken délután is gyümölcs, és ez így megy 90 napon át, a fanatikusok még léböjt napokat is beiktatnak, de szerencsére VPnél nem ilyen nagy a probléma. Általában a gyümölcsnapok délutánjait leszámítva nagyon jól bírja, aztán a gyümölcsnapot követő fehérjenapon újra magáratalál!
Az év eleji gipszben fekvés + utána elhúzódó nem mozgás + természetesen a bősz lakmározás (de ha egyszer ilyen jól főzök....:-)) okán röppent fel jópár kiló, amit egy idő után kényelmetlen cipelni. VP saját magától határozta el, hogy fogyni fog, és én annyira örülök ennek, mert a "csak az egészség meglegyen" óhaj ellen hat a pocakosodás, márpedig egy háromgyerekes apánál meg pláné fontos, hogy meglegyen. Imádom nézni az egyre sudárabb alakját, már-már szép! Apafej, csúcs vagy, és én nagyon-nagyon büszke vagyok rád!!!!!!!! Hajrá!!!!

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

HAJRÁ VP!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Csodálattal vegyes irigységgel:)
Kriszti

Névtelen írta...

ennél jobb elhatározás nem is lehetett volna , 10kg az nagyon komoly , kivßalßo erdmény !!Annyi mintha a kutyámat cipelted volna mindig magadon ! csak azt nem értem én ugy tanultam ,hogy a keményitö az szénhidrát ! akkor???? ès ha az ünnepek alatt nem jön sok vissza akkor nyertünk !! Arra vigyázzál ! Puszi kere

vp írta...

Igen-igen, ezen mi is mosolygunk, hogy szénhidráttá bomlik.... Szerintem a dolog lényege: csak gyümölcs délig, és egyébként keveset, odafigyelve enni, nem keverni a szénhidrátot a fehérjével!
Az ünnepek előtt jár le a 90 nap, azt hiszem egy kis lazítás belefér majd, 27dikétől lesíeli....

puszi: Dóri