péntek, szeptember 26

Gyilkos gesztenyék

Az ember nem is hinné, miféle veszélyek leselkednek rá az utcán. Szelídnek nevezi magát, pedig gyilkos fenevad, szúrós burkú fejkopogtató!
Kedvenc sétáló utcáinkba is beköszöntött az ősz. Szeretem a Budagyöngye környéki vízszintes, hosszú, széles utcácskákat, mert nyáron a hatalmas fák beárnyékolják, viszont csak ősszel veszi észre az ember, hogy ezek a hatalmas, gyönyörű fák gesztenye termést hoznak, mely csak úgy bombázza az alatta békésen elsétálókat. 3 napja majdnem Áron fejére esett kb. 20 m magasból egy jókora példány, de végül, amikor hallottam, hogy valami süvít felénk, sikerült arrébb taszajtanom a babakocsit, leginkább annak végét fogó Namut, aki ezáltal karlövést szenvedett, ezzel mentve meg unokája buksiját.
Tegnap csak álltam az utca elején, előttem az árnyas, hosszú, egyenes pálya, de mivel úgy éreztem magam, mintha egy számítógépes játékba csöppentem volna, feladtam a kedvenc útvonalat.

Nincsenek megjegyzések: