péntek, július 4

Berci is élvezte

Az elmúlt 5 napban sokkal több időm maradt a pocakjelekre is!Jó érzés magamban/magamból nevelgetni egy újabb csodát. Amikor elindultunk nyaralni megfogadtam, hogy én bizony nem húzok fürdőruhát, sőt még sort sem lesz rajtam, nem játszom el a "bálnát a parton". Ehhez képest már első nap fürdőruciban, teljes erőbedobással nyüzsögtem a Balaton partján, büszkén simogatva a Bercit körülvevő teret. Olyan jó volt érezni a vizet, mezítláb sétálni a homokban, masszírozni a lábamat a kavicsokon, feküdni a szélben a nagy kék pokrócon. 5 napig nem fájt a lában se felül se alul, de még középen sem! Azt hiszem sikerült Budapesten hagyni az "űzött vadságot", és a nyaralás alatt kiegyensúlyozott, fáradhatatlan, boldog kismamának éreztem magam. Szerintem Berci is élvezte, bár neki a viziközeg non-stop biztosítva van!

A Balaton parton rajtam kívül más pocakosok is voltak (nem a sörhasú bácsikra gondolok, bár azok is akadtak szép számban), így megállapíthattam, hogy 9.hónap, 3. gyerek felálláshoz képest nem panaszkodhatom pocakméretileg.

Nincsenek megjegyzések: