vasárnap, április 22

és dagad



Áron születése előtt eldöntöttem, hogy nem fogok mérleget bérelni, elég volt a „súlygyarapodási”, „mennyit evett a gyerek” parából!!! Boldi az első hónapokban nagyon sokat sírt, és míg ki nem derült, hogy tele van gázzal a pocija, mindenki arra gyanakodott, hogy nem eszik eleget. Persze azonnal béreltünk egy mérleget, amolyan hálósat (nem ám a digitális verzió), amit ki kellett tárazni, és minden szopi előtt és után mértük ficánkát. Igazi kihívás volt ez mindannyiunknak (egy hasfájós, éhes csecsemőről lévén szó, és nem 5 kg krumpliról). A végén egész görcsös lettem, és akkor adtam fel a dolgot, amikor negatív súlygyarapodást mértem a szopi után. Ezzel a múlttal úgy gondoltam, hogy Áron esetében megoldjuk az életünket a "gyarapodta-e a heti 150 gr-ot a gyerek?" kérdések nélkül, és bízunk az elégedett babatekintetben, tartalmas pelusokban, nyugodt alvásokban, combihurkákban. ÉS BEJÖTT! Így az első hónap vége felé elvittem Áront első mérlegelésére (Boldi ebben az időben már 136-on túl volt). Az eredmény: ez a baba dagi, 1 kg-ot hízott kevesebb, mint 4 hét alatt. Ez babáéknál tetemes (már heti 100-150 gr igen szép kis gyarapodásnak számít). Én is dagadtam kifelé a rendelőből a büszkeségtől. Olyan jó érzés!!!!!

Nincsenek megjegyzések: