vasárnap, április 6

Zaci

Hétvégén Csömörön jártunk Esztiéknél (képekben majd később). Panni kutyát szeretne. Eszti mondta, hogy még átgondolják a dolgot, és ha lesz kutya, akkor azt menhelyről fogadják örökbe. Panni nem értette, hogy mi is az a "menhely". Eszti igyekezett elmagyarázni neki, de a kép még mindig nem tiszta, amolyan ovis egyveleg, de a téma nagyon érdekes, sőt rémisztő, így Panni azóta is agyal a dolgon:

-Dóri, te ezt a három fiút szülted vagy a menhelyről hoztad?- kérdezte tőlem Boldiék felé bökve.

Este én altattam Pannit, azaz együtt aludt a fiúkkal, de kérte, hogy míg elalszik, feküdjek mellé, és simogassam. Odafeküdtem és simogattam, közben megdicsértem, hogy milyen finom puha a bőre.
-Te is szeretnél egy ilyen tündéri kislányt a fiúk mellé, mint én?- kérdezte.
-Igen Panni, nagyon örülnék, ha lenne egy ilyen kedves kislányom, mint amilyen te vagy. - feleltem.
-Jó, akkor majd veszek neked az árvaházból, vagy tudod mit, majd lehetsz az én kislányom bébiszittere!!! - született meg a megoldás.

Nincsenek megjegyzések: