hétfő, június 25

Kertiparty

A Lauderben egy hatalmas kerti-össznépi-zsibongással ér véget a tanév. Minden osztály kivonul, és szülők-gyerekek közösen árulják a gasztroremekeket, a bevétel az osztálykasszát gyarapítja. Mi gofrit vállaltunk, én sütöttem, a bolygócsapat árulta. Boldi, hogy növelje az osztályának forgalmát, vásárolt egyet-kettőt magának is, hiába, remek üzleti érzékkel született ez a fiú. A gyerekek bájának és tehetségének, és az anyukák önzetlen, minden fogyókúrát sarokba-dobó magatartásának köszönhetően ("kifizetem a két palacsintát, de légyszi-légyszi csak egyet adjatok!") nem kis summa gyűlt össze. Tombolát is vásároltunk, és Boldi fél órán belül kétszer nyert ugyanolyan Lush Happy ajándékcsomagot. Mindig is fájt a fogam rá, de sajnáltam ennyi pénzt kiadni érte, most nyáron majd két kézzel kenhetem magamra a természetesnél természetesebb alapanyagokból kreált csodákat.     







Nincsenek megjegyzések: