szombat, február 25

Tavasz?

Boldit tegnap elvitték a nagyszülők Füredre egy kényeztető hétvégére. Ma napsütésre ébredtünk, és bár egészségügyileg még mindig nem vagyunk a topon, úgy döntöttem, hogy mivel 3 hónapja nem működik a "maradjunk itthon gyógyulni" forgatókönyv, egy százas zsepivel nekivágunk a beígért tavasznak. Idén először eljutottunk egy játszótérre (bár eredeti úticélunk a Margitsziget lett volna, de egy kakilni (Berci), pisilni (Áron) kell kánon felharsanása után jobbnak láttuk előbb leszállni a buszról, s végül maradtunk a közelben, de a gyerekeknek mindegy volt, csak a hinta meglegyen...).
Én lanyhmeleg tavaszra számítottam, de az orkán erejű szél nem engedte, hogy feltöltsenek a napsugarak, fáztam, mint a vadászkutya, de a gyerekek élvezték, nem akartak hazaindulni, így bár betegebb lettem, mint voltam, ezt a napsütötte délelőttöt nem cseréltem volna el semmiért.

Nincsenek megjegyzések: