szerda, október 12

Főnyeremény

Délelőtt nagyon nyűgös volt Berci (és én is). Rengeteg dolgot kellett itthon elintéznem, Berci pedig folyamatosan rajtam lógott. Boldi felmérte a helyzetet, és leszerelte Bercit, elcsábította játszani a szobájukba, autóversenyt rendezett neki, aztán Boldi vezényletével kiraktak közösen egy 108 darabos puzzle-t. Meghatódva hallgattam, ahogy Boldi végtelen türelemmel, vidáman, nagyon odafigyelve terelgette és szórakoztatta a kistesót.
Odamentem Boldihoz, megölelgettem, kapott egy hatalmas puszit, és azt mondtam neki:
-Boldikám, te egy főnyeremény vagy!
Erre Boldi felháborodott hangon:
-Nem vagyok én kupa vagy serleg!!!!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez nagyon aranyos:)Hát igen, ilyenkor jó a nagy testvér, és Boldi jól ki is jön a kicsikkel, szerencse:)

Szilvi

Névtelen írta...

Egyébként remélem jobban van már mindenki. Nehéz, ha a gyerekek betegek. Én mondjuk óvoda után már ritkán voltam beteg, valószínűleg az sokat számított, hogy nagyon ritkán kaptam antibiotikumot, és nem a gyógyszer, hanem a szervezetem küzdötte le a betegséget. Persze van olyan, amikor muszáj, és nagyon drukkolok, hogy kilábaljatok ezekből:)

Szilvi