hétfő, augusztus 29

Tolvajtempó

Múlt hét közepén Namu bevállalta egy éjszakára Bercust, így mi Boldival és Áronnal hármasban múlattuk az időt Bogdányban, míg VP húzta az igát Budapesten. Megkockáztatnám, hogy a nyár egyik legszebb napja volt a múlt csütörtöki. Két gyerekkel olyan könnyedén működik minden, egész nap társasoztunk a kertben, ill. vízicsatáztunk a felfújható medencében. Amikor meg sem ez sem az, akkor leheveredtünk a fűbe, pattogtattam egy kukoricát, és beszélgettünk az élet nagy dolgairól. Pl.
Boldi megkérdezte, hogy a betörő embereknek mi is valójában a foglalkozásuk. Tisztáztuk, hogy kik ők, hogy bizony nem csak a mesében léteznek, már nekem is volt hozzájuk szerencsém.... Előkerült a "Ti mit tennétek, ha betörővel találkoznátok?" kézenfekvő kérdés is. Boldi és Áron merőben eltérő megoldást vázoltak, mely hűen tükrözi lelkületüket...:

"Én azt mondanám, hogy ez törvényellenes!!! Ha kirabolsz mindenkit, akkor egy barátod se lesz, kivéve a társaid. Ezt gondold át, mert ártasz másoknak!!! Anya, én felsorolnám, hogy mennyi barátom van, és akkor lehet, hogy ő is akar majd ennyi barátot!" - vélekedett Boldi.

"Én majd hozzávágok egy papucsot!!!"- mondta Áron.

Nincsenek megjegyzések: