csütörtök, március 31

Suttogva ordítok

Tegnap Boldi elment oviba, egész napra. Itthon izgultam, ő pedig az oviban remekelt, ma már úgy kellett elhúzni a tiltott focimeccsből, a labda után robog, a pályáról lefelé sántít, mi tagadás, a vérbeli profik sem csinálják különbül.
Hogy ne unatkozzak, Áron lebetegedett, azaz megkapta tőlem a torokgyuszit, rekedt, köhög, taknyos, nyűgös és fáradt. Nekem hétfő óta tüszős a mandulám, lázas vagyok, és ma estére elment a hangom, a gyerekek röhögőgörcsöt kapnak, mikor suttogva próbálok ordítani, illetve VP a szócsövem, itthon és a telefonban egyaránt. Holnap megyünk a BHRG-be, hogy elkezdjük kezeltetni Bercus megkésett beszédfejlődését (2 és fél évesen egy árva kukkot sem....), aztán én sem tudok majd beszélni..... A pszichológusok most biztos kombinálnának, kombinálok.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jobbulást Nektek, mielőbbit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sok puszi,
Kriszti

Névtelen írta...

suttogva inkább ne orditsál mert az baromi nevetséges és elveszted a tekintélyed !!! gyogyulást , mielöbb kere

Kinga írta...

Dóri, ha kell Kornélunk száma (aki ingyen van és én nagyon bízom benne... immár két gyereket is helyretett minálunk...) kérlek szólj... nem akartam tolakodni eddig ezzel, hiszen a te döntésed, hogy elviszed-e Bercust, de most, hogy elindultatok, gondoltam felajánlom.
Sok sikert, én nem kombinálok :):)
Puszillak Benneteket
Kinga

vp írta...

Kinga, nagyon köszönöm a felajánlást!
A BHRG-s vizsgálaton beigazolódott, amit sejtettünk: Berci nagyon okos, és dacos, mozgása is szuper, jól reagál a vesztibuláris ingerlésre (agytörzsi válaszai kielégítőek), "csak" nem beszél. Kaptunk egy 19 lépéses tornát, amit gyakorlatilag zsigerből eddig is csináltunk vele (forgatás, ringatás...), de ez "tematikusabb". Majd írok róla egy bejegyzést :-)!
Szívesen elkérném Kornél számát, mert "több szem többet lát", és bár most bízom ebben a tornában, és hiszem, hogy hasznunkra válik (ez alapfeltétele a sikerességnek :-)), ha Berci nem kezd el beszélni tavasszal, más úton is elindulunk.

Megköszönöm, ha elküldöd a számát, e-mail címem: dorko@freemail.hu vagy dora@eckhardt.hu, ha nem haragszik Kornél érte, nyugodtam írhatod ide is :-)!

Puszi: Dóri

SKY írta...

Surányi Kornél 0670-3785218.
Abban mindig biztos voltam, hogy Bercus zseni... A zseniknek pedig elég későn kezdeni a beszédet...
Node viccet félretéve, azt hiszem mindenképpen megnyugtató a több szem.
És remélem Berci hamarabb fog számotokra megnyugtatóan beszélni, minthogy szükség legyen bármire...
Sok puszi
Kinga