csütörtök, február 10

Kontroll

Ma voltunk felülvizsgálaton a féllábúval, és az alábbiakat tudtuk meg:

Egyelőre minden oké, most még négy-öt hétig csak így tovább, azaz ágybanfekvés, max félig ülő helyzetig enyhítve. Derékszögben, pláne hegyesszögben ülni tilos. Négy hét múlva újra kontroll, várhatóan hasonlóképpen eseménytelenül. Ezek után lassan lábraállunk és bemozgatjuk a pasit, aki addigra már nem a ficam miatt nem fog tudni járni, hanem azért, mert elszokik tőle.

Három hónap múlva egy MR, hogy kizárjuk az esetleges combfejvérellátási-zavart, aminek csekély az esélye, lévén, hogy Boldi fiatal, a ficamot 6 órán belül helyretették, idegsérülés nem volt. (Egy harminc fölötti pasi 3 napig a lavina alatt, fülére hajtott lábakkal, na annak lehetne erre sansza.)

Tavasz közepére-végére már újra futkoshatunk.

Kérdeztem a dokit, aki szintén Varga, hogy hosszútávon mik az esélyek, sportolás, síelés, balett terén, és megnyugtatott, hogy még olimpiai bajnok is lehet a gyerekből, és nem csak a sakkban...

Érdekes adat még, hogy a főorvos szerint négy éve nem volt gyereknek ilyen ficama, kb 24 000 gyerekre jut egy traumás csípőficam, úgyhogy megtisztelve érezzük magunkat, már-már a kiválasztottság szele lengi be a szobát, vagy leért Boldinál a lencse...

Megmértük Boldi súlyát is (tömegét), 22 kg, amit 4 emelet magasra mozgattam (meg le is), ez kb 14 méter, így 22*10*14=3080 J munkát végeztem és mégis nagyon elfáradtam. Ha ezt az áram csinálja helyettem csúcsidőszakban (55 Ft/kwh), akkor majdnem 5 fillérbe kerül, bár én akár 2 Ft-ot is megadtam volna érte, ha valaki felcipeli helyettem.

4 megjegyzés:

Gaskó Krisztina írta...

Örülök, hogy a doki szerint is minden rendben!!! Csak így tovább, kitartás mindenkinek!!!

Sok puszi,
Kriszti

Névtelen írta...

Azért a homor még ép:))

Szilvi

Névtelen írta...

VP eddig is hős voltál, a lépcsőzéssel még több vállveregetést érdemeltél ki.
A doktor tanácsait olvasva: próbáljon az asztalkával nem hegyesszögben társasozni, talán még a rejtvényfejtés menne "félig ülőhelyzetben". Hát ezt ma délben nem követtük, ezért bocsánat.
Megfigyelésem: képernyőfigyelés teljes nyugalomban bármilyen célból, de amikor pozitív élményeit meséli (kupa, aranyérem!) keze, lába mozog.
Bal térdét fogtam nehogy széttárja.
Öröm volt kicsit beszélgetni vele.
További eseménymentes javulást.Puszi, M.D.

Andus írta...

Imádnivaló pasi :) További minden jót kívánunk Neki,és alázgassa csak szüleit le a fekete-fehér páston :))))