kedd, december 7

Logikus, nem????

Általában elég hamar telítődöm az aktuális ünnep külcsínjeivel. Egész jól állunk a karácsonyi ajándékozási mizériával (erről majd születik egy post, rengeteg kérdőjel van a fejemben az ünnep közeledtével), a taktikánk: mindent egy helyről, gyűjtögetni év közben, keress jól az interneten! Tegnap kaptunk 3 óra kimenőt Namutól, és megcéloztuk a Kikát. A Kikában kb. 200 nm-en csak karácsonyi kütyüket és díszeket lehet vásárolni, de engem egyáltalán nem ejt rabul a sok csillogás, sőt...... Képtelen lennék egy csillogó-villogó arany-ezüst-lila-piros gömböt/szaloncukort/füzért..... feltenni a kis faágaimra (erről is írok, majd, hogy miért nem egy egész fa), mert szerintem nem szép, giccs. Bocsánat, nem akarok ünneprontó lenni, szeretem a karácsonyt, hogy együtt van a család, szeretem az illatait, várakozását, szeretek a gyerekekkel együtt készülni az ünnepre, szeretem az izgalmát és meghittségét, de hamar telítődöm a "kellékeivel", főleg, hogy már október végén karácsony-hangulatban díszeleg a legtöbb tisztességes bevásárlóközpont (októberben én még gyászolom a nyarat és élvezem az őszt!).
Visszatérve a Kikához: 10 perc elég volt ahhoz, hogy "ne kapjak levegőt", így végül gyorsan vettem magamnak 3 húsvéti-figurás tepsit, milyen jó lesz az majd tavasszal, és most volt leárazva. Logikus, nem????? Esetleg nyúl-alakú torta karácsonyra?

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

No ettöl én is dilit kapok , hogy még alig van okt eleje és már mikulás van az üzletekbe ! Meg is kérdeztem kedvesen " jaj ez leértékelt miku tavalyrol ittmaradt ?? Persze igy hajtja a kereskeselem az idöt elöre , hogy jó sok fogyjon , csillog villog nov . közepén minden és mire itt a karácsony már nem birod nézni és hallgatni ( mert a zenét is nyomatják reggeltöl estig) ès husvétkor meg már vehetsz mikulásos tálcát. Jó idöben mindent elintézni . puszi