vasárnap, november 21

Panni és Berci önjáró üzemmódban

Csütörtökön olyan szépen eljátszott nálunk Berci és Panni, hogy Esztivel elég volt csak a háttérből figyelnünk őket, a kellő pillanatban a szájukba tenni a gyümölcsöt, ebédet, uzsonnát, a többi ment magától. Időközben megérkezett Namu, és kaptam egy kis kimenőt, elmentem megcsináltatni a kisgyerekes anyukáknak járó kedvezményes BKV bérletemet (ami jár az jár), ill. megnéztem Boldi úszásedzését, és ez utóbbi igazi élmény volt, mert a gyerek ügyes, és ezt olyan jó látni. Az óra végén István, az edző jött kifelé usziból, és a mellettem lévő anyukának mondta, hogy a közeljövőben lesz egy úszásverseny, ami minden évben nagyon nagy buli szokott lenni, érdemes eljönni, mindenki kap valami ajándékot, és kéri, hogy próbálják meg elérni VB szüleit (ez Boldi beceneve hála VP becenevű apjának), és üzeni nekik/nekünk, hogy jó lenne, ha VB is benevezne, mert ő annyira ügyes. Kihúztam magam, és elővillantam a háttérből, mint VB anyja, és rövidrezártam a történetet Istvánnal. Kis bökkenő: Boldi hallani sem akar versenyről, hihetetlen kudarckerülő típus, pedig nem ez viszi előrébb a világot......, majd szépen lassan elmagyarázom neki....
Pannikám, a képet elnézve elhiszem, hogy két lapátolásra betolsz egy gombóc fagyit.

Nincsenek megjegyzések: