péntek, október 29

Áron és a lányok

Délutánonként, mikor az oviba érkezem Áronért és Bobekért, először mindig a kicsikhez megyek be. Már ismerem a mezőnyt, vannak nagy cimboráim, akik amint meglátnak kiabálnak, hogy itt van az Áronapukája. A legjobb barátom Panni, aki mindig odajön, mikor megérkezem és mond valamit a napról. Egyébként 2 éve, mikor Boldiért Dóri járt, akkor neki is megvolt a barátja az ovis csoportból, méghozzá az a Dóri, aki az én barátom Panninak a nővére. Kicsi a világ...

Mostanában ha megérkezem, akkor a lányok, Pannival az élen, nekiállnak panaszkodni Áronra, hogy
- és az Áron pííííszkáááál!
- engem meglökőőőőtt!

Ma Panni odajött két centire és mélyen a szemembe nézett és azt mondta:
- Áron ráhúzott egy bottal a fenekemre, úgyhogy nem hozzá megyek feleségül, hanem a Svéd Jakabhoz!
Erre már én se tudtam mit mondani, elővettem Áront, hogy megkérdezzem, ő meg ötölt hatolt, hogy a sárkányok, meg a csapda, meg a vaslapátok, úgyhogy itt jobbnak láttam terelni a témát.

Pedig mostanában minden reggel és este Áron lelkére kötöm, hogy csatázni csak a sárkányok ellen szabad, és hogy a sárkányok soha sem lányok képében jelennek meg. (ebben a korban legalábbis...)
Most aztán nézhetek új meny után.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szerintem a meny keresést csak nyugodtan hagyjad a fiadra , nem hiszem , hony annyira elesett lenne , hogy a segitségedre szorulna ! Kere