hétfő, október 4

Áron balszerencsés napja

Múlt héten az Áron fejéből dől a vér című történetnek azt a címet akartam adni, hogy
"Miért pont Áron? 1.", de aztán elhagytam az egyest, nehogy ezzel hívjam ki a sorsot Áronnal szemben, de úgy látszik mindegy volt mit csinálok.

Tegnap Krumlovban az induláshoz pakolásztuk a kocsiba a cuccot, miközben Áron 5 másodpercre egyedül maradt, és ez épp elég volt neki, hogy a házbeli kisgyerek letámasztott bicikléjét használatba vegye, essen vele és megüsse a bal szeme alatt 2 cm-rel az arcát. Nem a szeme, hál isten, mehetünk haza.

Ma reggel az oviból hívtak fél10-kor, hogy menjek, mert Áron hány. Átballagtam és az alábbiakra érkeztem:

Egyrészt Áron addigra már túlvolt egy állbeverésen (asztal sarka ütötte seb), és vigyorogva ette Gyöngyös ölében a pirítóst, láza nem volt. Innentől két dolog lehetett:

Az első Áron története.
-Miért hánytál Áron?
- Szösz volt a teában, azért hánytam, de most megeszem a piritóst és meggyógyulok.

A második tiszta spekuláció: mivel addigra ketten is kaptak ragtapaszt holmi sebekre, Sylvia kiadta a jelszót, hogy ma Szitakötőkórházat játszanak, mire Áron közölte, hogy akkor ő hányni fog (végül is egy kórházba beteg is kell,) és lőn.

Mivel se láz, se hasfájás, se semmi egyéb nem utalt betegsére, ezért Áron maradt és megállapodtam Sylviával, hogy szól, ha mégis kell menni.

Fél12-kor csörög a telefonom, látom az oviból hívnak, gondoltam, akkor mégis vírus, de nem. Árcsit a kertben egy nagycsoportos fiú úgy fejbeverte egy lapáttal, hogy vérzett a feje. (Az előzmények nem ismertek, de nem mernék nagy összeget rátenni, hogy Áron itt a ma született bárány szerepét játszotta...) Szerencsére nem nyílt szét a fejbőre, de azért megint úgy jöttünk haza délután, hogy a vérnyomokat kellett rejtegetni a szomszédok elől.

Dóri update: A vért hideg vízzel remekül ki lehet mosni a ruhából...

Szóval Árcsus röpke 24 óra alatt mintegy 4 említésre méltó sérülést/eseményt szedett össze. Ehhez Boldinak annak idején nem volt elég 3 év.

Ja és azóta, ha Áron valamit nagyon akar, akkor hozzáteszi:
-Nem látod, hogy vérzik a fejem?

Holnapra kikészítettük a bukósisakot és csak félig poénból...

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

A bukósisak micsoda ötlet! Ovifelszerelésként szabadalmaztatni lehetne. Puszi a, már remélem, nem vérző fejére. M.D.