kedd, szeptember 14

Őszi nyavalyák

Itt van az ősz, itt van újra.... sajnos....pedig szeretem, csak ez a sok eső, köd ne lenne. Ősz+ovi=vírusfertőzés - képletünk ismét bebizonyosodott. Múlt hétvégén Boldit elvittük az ügyeletre, mivel 3. napja nem akart múlni a láza, és én nagyon tüszősnek láttam a torkát. Az ügyeleten egy fiatal doki vizsgálta meg, és a "szerintem mononukleózis, de nem vagyok biztos benne" diagnózis nálunk kivágta a biztosítékot. VP azonnal nekilátott átlapozni a netet, én inkább arra koncentráltam, hogy hátha mégsem az. Hétfő reggel azonnal riasztottam a háziorvosunkat, aki ismét fantasztikusan menedzselte az esetünket, minden segítséget megadott ahhoz, hogy mihamarabb kiderüljön, hogy valójában mi is a baja Bobeknak. Reggel összefutottunk az utcán, adott egy vérvétel-beutalót, majd koradélután felhívta a kórházat az laboreredményekért, így egy nappal hamarabb tudhattuk meg a megnyugtató hírt, hogy ez bizony nem mononukleózis, bár Boldi süllyeséde az egekben, ritkán látni ennyire magas értéket. Lilla doktornéni a leletek tudatában megvizsgálta Boldit, és a végén megszületett a már sejtett diagnózis: tüszős mandula. 7 nap antibiotikum és sok-sok pihenés után Boldi újra a régi. Lilla doktornéni felhívott minket hétközben, és érdeklődött Boldi hogyléte felől, + Bercusnak ajánlott egy oltást, amiről igazából már lecsúsztunk, de ő nyitott egy kiskaput. Nagyon jó, hogy olyan orvosunk van, akik törődik velünk, és maximálisan megbízhatok a szaktudásában, jó párosítás! Így is lehet ezt csinálni kérem szépen!
Áronnak hőemelkedése volt, és taknyos, köhécsel. Bercus kruppos lett a hétvégén, most is köhög, szinte egész éjjel, folyik az orra.
Mi van, újra itt az ősz??????Elő a propolisszal!!!!!

2 megjegyzés:

Andus írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Andus írta...

Környezetünkben mindenkinek fáj éppen,vagy fájt a torka...a vírusokat ki kéne lőni végre.Nálunk "csak" az unokatesók,Luci,Én lettünk betegek.A fiúk 4-5 napig lázasak voltak,Lucus csak egy éjszaka volt lázas,viszont napokig csak duzzogott rosszkedvűen császkált és nem evett egy falatot sem.Én meg...nekünk meg nem szabad betegnek lennünk,mert nncs rá idő ...
Előre , lesz ez még ígyse !!!