hétfő, szeptember 20

Miért pont velem????

Múlt héten, mikor Boldi fájlalta a karját, és nem ment oviba, átsétáltam vele a közeli kertészetbe, megnéztük a teknősöket, vettünk árvácskát. Hazafelé szépen sütött a nap, és a kerítések repedésinél gyíkok sütkéreztek végig az utcán. Boldi a frissen vásárolt cseréppel igyekezett elkapni egyet, node "fürge, mint a gyík" mondják, és nem hülye a nép, tényleg nem könnyű becserkészni őket. Pont VP-vel telefonáltam, s közben láttam Boldi küzdelmét, a gyíkocska pedig felém menekült. Jófej anyukaként a gyík elé tettem a lábam, gondoltam így bekerítjük, és Boldi máris gazdagabb egy sikerélménnyel. Fél pillanat után lenéztem a cipőmhöz, de a gyík sehol. A francba, sikerült eltaposnom, rázott ki a hideg, óvatosan felemeltem a lábam, de nem volt a cipőm alatt semmi. Néztem előre, hátra, a gyík sehol. Belémhasított a felismerés, hogy bizony ez a gyík nem szívódhatott csak úgy fel, s milyen ciki lesz majd a nőgyógyászaton...... (ez a gondolat konkrétan sokkolt) Az amúgy máskor csendes utcában pont aznap a közterületfenntartók járda menti fűcsíkot nyírtak, söpörtek.... Mit volt mit tenni, első körben lerúgtam a cipőimet, hátha. De nem. Minden gátlásomat félretéve gatya le, és hála az égnek elég hamar sikerült kiráznom belőle a gyíkot. Boldi úgy nézett rám, mintha megzakkantam volna (nem sok hiányzott hozzá), egyszerre volt az arca döbbent, riadt és büszke. Mellettünk meg csak dolgoztak a fűkaszák......
Hát, itthon kinyitottam egy üveg bort, és nem sok maradt este VP-nek......

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Te egy hős vagy, Dóri!!! Én biztos nem lettem volna ilyen bátor...

Sok puszi,
Kriszti

Dóri írta...

Nem vol ttúl sok választásom...:-)

Andus írta...

Először is minden elismerésem.Másodszor kicsit borzongok,mert bevallom utálom az efféle állatokat.Harmadszor...khm...MEKKORA gyík volt ? :-D
Éhes disznó makkal álmodik,hihihi.

Névtelen írta...

jó, hogy nem afrikába sétálsz a Boldival , kitudja ki mászott volna a gyatyidba???? Kere

Névtelen írta...

E`smég jó, hogy nem a Boldiba mászott bele!!!! Kere

Viki írta...

Baráti borozgatásokon milyen jól lehet majd mesélni ezt a történetet! Nekem eszembe nem jutott volna, hogy bemászhatott a nadrágomba. Vagy érezted???

Dóri írta...

nem, csak vetkőzni szerettem volna egy jót a Nagyéremű előtt.....:-))
A gyík egyszerűen nem volt sehol, és olyan gyorsan szívódott fel, hogy tudtam, valahol a közelben kell lennie, de mivel sehol egy repedés, csak a járda, így maradt a gatya-teória.....
Az én empatikus apukám, mikor kicsit kiborulva felhívtam, és tálaltam a történteket, csak annyit kérdezett: "Legalább jó bugyi volt rajtad????????"

A gyík egyébként mentségére legyen mondva kicsike volt, de annál fürgébb :-)))!

Andus írta...

Igen,igen.
Hallottam már valahol,hogy a méret nem számít...
Javítsd ki magad Cicamica,mert nem igaz,hogy sehol egy repedés :-D