szerda, szeptember 22

Miért pont velem 2. ????????

A gyíkos történet után esett meg az alábbi:
Bercus szopi után kapott egy harmad kocka csokit, tényleg csak az íze kedvéért, meg azért, mert sikerült úgy nassolnom, hogy kiszúrta, és bizony kérte a jussát. Miután megette, leültünk egymás mellé az ágyra, én a gépemen leveleket írtam, Bercus pedig nézhetett egy epizódot a Thomas-ból. Egyszer csak Bercikém előrehajolt, és sugárba hányt egyet, jófajta kakaós-ragacsosat, és amilyen jól célzott, beletalált a klaviatúrám közepibe. Már itta is be a gép a nedűt. Áramtalanítottam, rohantam rongyért, és törölgettem, itatgattam, próbáltam a billentyűk közül kipiszkálni.... Mikor pár óra múlva kinyitottam a gépemet, a monitorra száradt izé tudatta velem, hogy nem jártam teljes sikerrel, ráadásul minden megírt levél/bejegyzés után rohanok kezet mosni, mert okádék szagúak az ujjaim + ha elkezd melegedni a gép, hányás szagot párologtat, olyan elven, mint az ambi pur!
Na, itt be is fejezem a bejegyzésemet, mert kezdődik...........

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jaj, szegénykém!!! Azért remélem, hogy nagy baja nem lett a szuper laptopodnak! Majd csak kiszárad egyszer az a szag is belőle...

Puszi a "török legénynek" és a "kétgyerekes" családnak is:)
Kriszti

Névtelen írta...

Nem vagyok babonás (nagyon) ,de várom a harmadikat ! Merthogy 3 a magyar igazság. Kerlek vigyázz magadra meg a fiukra . cuppp kere

Andus írta...

Erről két történet jut eszembe :-D Az egyik kb olyan guszta mint ez.
No jöjjön az első:
Az én leendő uram egyetemi évei alatt nem kicsit öntött fel a garatra.Egyszercsak jöttek rókáék ugye családostul(papa+mama+gyerekek)A történet lényege a padlószőnyegen díszelgett,amit úgy gondolt totál részegen,hogy a porszívóval kellene eltűntetni!Meg is tette,3 hét múlva vettek egy új porszívót is :-D
(Akinek hányingere lett,attól bocs :-D)

És a 2.Bár most nem ráz még ettől a röhögés.Egy évvel ezelőtt vettem egy netbookot,szépet,pirosat.Szokásomhoz híven reggeli rituálé:gép bekapcs és kávééééééé.Csak reggel az allergiám általában tombol,tüsszögök,köhögök,aztán egy idő múlva oké lesz.No: eltüsszentettem magam kávés pofával,s az egész nedü beömlött a kijelző mögé a vebkamerán keresztül és a billentyűzet alá.Eredmény= a gép meghalt,100 rugót kidobtam az ablakon :-(