csütörtök, március 25

Ébredés

Mostanában Árcsi hajnali 5kor ébred, és éjszaka sem alszik rendesen. Ennek aztán megvan az eredménye: már 10kor hulla fáradt, kezelhetetlen... Amióta kitavaszodott, három órát vagyunk délelőtt a levegőn. Ha nyűgösek a gyerekek, babakocsiba ültetetve tolom őket. Tegnap megjártuk a kertészetet, játszótereztünk, majd Árcsi ebéd nélkül dőlt be az ágyba, és horpasztott 3 órát. Mire felébredt, teleültettem a teraszt virágokkal, fűszernövényekkel, így a délutáni ebédjét már a kis oázisban költhette el. Megkérdeztem tőle, hogy jól aludt-e, álmodott-e valami szépet.
-Igen, egy nagy számról álmodtam. - válaszolta.
A második csirkecomb rágcsálása közben pedig kijelentette:
-Azt gondoltam magamnak, hogy ez finom!




Én azt gondoltam magamnak, hogy ez a gyerek (is) cuki!

2 megjegyzés:

Viki írta...

Laci a fejem fölött idehajolva elkezdte olvasni ezt a postot. Az első három sor után megkérdezte: "Ezt te írtad?"

Mária N.D. írta...

Micsoda hajvágás! Hurrá, itt a Torockó téren az újra használható játszótér! Jó szórakozást! Mária N.D.