szerda, február 24

Mester és tanítványai

Február 10-dikén volt Boldi judo-bemutatója. Rég szórakoztam ilyen jól. Bandi bácsi fütyül, utasít, 30 kis sajtkukac pedig szót fogad, csinálja, élvezi. Bandi bácsi fogalom az oviban, Boldi csak per "Bandi" emlegeti itthon a Mestert.
Következzen sok-sok videó, rajta gyakorlatok, versenyek...
A kedvencem, mikor a "tűz-víz-repülő" játék Bandi bácsi által kiegészített elemeként a gyerekek "hamburgereket" alkotnak, azaz hárman egymásra fekszenek. A palacsinta sem rossz, mikor fekve megfogják egymás lábát (lábtól fejig fekszenek), és végiggurulnak a termen...
Boldi megnyerte a "tűz-víz-repülő" játékot, és a bordásfalon lógást (hogy én ezt hogy utáltam), így hazahozhatta a "vándorérmet".

Egy kis erősítés:





"Tűz-víz-repülő" (egy kicsit másképp):



Esések (Boldi könyökét törné terepen..., pedig már jött úgy haza, hogy "akkorát tompítottam, hogy összedőlt a város".):



Változatok egy témára...:



Tigris-fogó:



S ide jön majd egy "lógok a szeren" videó is, ahol Bobek bírja a legtovább. (A youtube 12 órája képtelen feltölteni...)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Köszönjük a felvételeket, ugyan nem tudtam teljesen követni a mozgást, de Bobek nagyon ügyes volt. Csak így tovább! Sok sikert a faldöngető esésekhez. Puszi, Mária D.