hétfő, október 12

Finnországból jövet-menet

Kriszti újabb "kiküldetésen" járt Finnországban, a szegény ??!! VP alaposan kifaggatta Krisztit, hogy hogyan kell az ilyen "tanulmányi utakat" megpályázni, majd miután úgy érezte, hogy ez a világ legkönnyebb dolga, közölte, hogy hagy itthon magáról nekünk néhány fényképet, hogy mikor hazaér, megismerjék a gyerekek. Kicsit sajnálom, hogy az egyetem alatt/után lemaradtam az efféle kiruccanásokról, no de van nekem itthon élményanyag gazdagon, és pályázatot sem kell írnom hozzá...

Krisztinek már pénteken telefonált Bobek, hogy akár most azonnal is jöhetne, a fiúk alig bírták kivárni a szombatot. Kriszti most sem okozott csalódást: 8 órás maratoni társasjátékozás...
Áron meglepte egy csokor rózsával, amit a piacon választott az elmaradt névnap alkalmára.
Kriszti! Remélem kipihentél minket! (Ez a népszerűség átka!)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én tényleg pihenni járok Hozzátok!!! Amikor Nálatok vagyok, eszembe se jut a sok munka... Csak az a kár, hogy nem tudok elég gyakran menni. De majd most, hogy autóval közlekedek, talán gyakrabban tudok "csak úgy" "beugrani" Hozzátok:)))

Isteni volt Nálatok!!!
Sok puszi,
Kriszti