péntek, március 27

Gyerekszáj

Fekszem a gyerekszobában a földön, Áron meg rámül hátulról. Egyszer csak behajol az arcomba, és tök komoly pofával azt mondja:
- Jól van kicsikém! Nem kapsz büntetést!


- Miért nem van nekem csuklóvédőm?- kérdezi Boldi - A Fülöpnek van!
- És mire jó az? - érdeklődöm
- Akkor nem csuklunk! - világosít föl, és csuklik tovább.


Áron este tanyázott egy jókorát, mire Boldi tartott egy kis bemutatót a judon, Bandi bácsitól elsajátított esési technikákból, melyek lényege (legyen az előre-, hátra- vagy oldaltesés), hogy mindig védd a fejed, és a karodat tedd le elsőként, szakzsargonnal: "tompíts".
Boldi éppen egy banán-esésből (= oldalra) állt fel a földről, mikor megszólalt:
- A Bandi akkorát tud tompítani, hogy az egész város széttörik.


Este házi csocsóbajnokság (az első fordulóban Boldi mérkőzött Anyával, én bíráskodtam), melynek szünetében szabadfogású birkózás a földön. Én alul, Bobek rajtam.
-A bíró veszekedik a csatárral. - jelenti be Bobek!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nem árt a szakzsargont dédikorban elsajátítani. Tanultam! A többire majd szóban kérek további magyarázatot. Puszi, Mária dédi