péntek, november 21

Forgatag

Bercikémet, harmadik gyerekként kissé szem elől tévesztjük. Míg az első kettőnél az ember a gyerek fölött szurkolta végig az első hasról hátrát, majd azonnal közhírrététette, a harmadiknál csak abból jön rá (kb. egy hétnyi gyanakvás után), hogy a bébi nem ott és úgy van, ahol hagyta. VP azt hitte, hogy én fordítgatom a hátára, én pedig azt, hogy ő. Tegnap este Bercust a nappaliban elhelyezett hatalmas párna mellett találtam a földön, és még akkor sem esett le, sőt magamban szidtam VP-t, hogy az rendben van, hogy a gyereknek egészséges egy keményebb felület, no de tél van és hideg az a parketta... Aztán VP mosta kezeit, és rájöttünk, hogy Bercus forgolódik. Ma résen voltam, és nem kellett sokáig várnom, hogy megmutassa legújabb bravúrját.


A másik újdonság a tárgyakért nyúlás és velük való játék hosszú perceken keresztül.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ügyes Berci, na majd megnézem! Hogy nő és fejlődik ez a gyerek! Puszi a feje búbjára. M.D.