csütörtök, június 26

Túl kicsi vagy hozzá...

Reggel, mikor Boldi indult az oviba, talált 150 ft aprót az asztalon. Első körben mondtam neki, hogy elrakhatja, és délután majd veszünk rajta valamit. Pár másodperc után (bemelegedett a reggeli "motor") rájöttem, hogy egy 4 éves gyereknél nem jó a "pénzezés", az ilyen zsebpénz szerű kérdéskörökkel megvárjuk az iskolás kort, pont elég volt a múltkori szerencsepénz a csúszda tetején. Gyorsan Bobek után mentem, és kértem, hogy ezeket az érméket rakjuk be abba a dobozba, ahol Apa szokta gyűjteni az aprót, és megbeszéltem vele, hogy majd együtt vesz a család belőle valami finomat, ha elég sok összegyűlik. Közben elhangzott az ominózus mondat, amolyan magyarázat félének szántam, csak bénára sikeredett:
-Boldi, légyszi tegyük inkább ide a pénzt, úgy gondolom, te még túl kicsi vagy a pénzhez.
Erre Boldi kérdően rámnézett, letette a százast és az ötvenest maga mellé:
-Mama, nézd! Én nem vagyok kicsi hozzá, sokkal nagyobb vagyok, a pénz a kicsi.

2 megjegyzés:

cili írta...

Sziasztok!Bobek és Bobek-szülők és Bobek tesó, azaz Áron!

Látjátok épp elkezdődött a szünet, és végre ráérek blogotokat is olvasni!Ezt azért írom, hogy eddig csak a Lauderes hajrá miatt nem jutott erre idő!
Nagyon kedvesek még mindig a történetek, imádnivalók a fiúcskák, és szépek is!

Boldizsár, Balaton után várunk a kertünkbe, hogy nálunk is kipróbáld a mászófalat, a csúszdát(lehet, hogy nem lesz szerencsepénz...)és persze a focizást!!

Beszéld rá a szüleidet!

Szép nyarat!!

Cili

Dóri írta...

Ez aztán a gyors kommentálás!!! 2 perce írtam a bejegyzést!!!
Balcsi után megyünk kertezni, köszönjük a meghívást, sok gólt fog kapni az új focikapu!
A Lauderes hajrá VP bejegyzéseinek a számát is lecsökkentette, de majd most....
Jó töritáborozást, ufff!

Dóri