csütörtök, augusztus 30

Jó helye lesz!

Ma 10től 12ig családos ismerkedés volt az ovival. Eddig meggyőzött a dolog, és ami ennél sokkal fontosabb, azt hiszem Bobek is jól érezte magát. Erre abból engedek következtetni, hogy 10től - háromnegyed 12ig észre sem vette, hogy én is ott vagyok, olyan jól játszott. Az épület egy gyönyörűen felújított villa, hatalmas kerttel. Az óvónénikkel is mázlink van, irtó helyesek (bár eddig úgy tűnik itt mindenki az), látszik, hogy a gyerekeknek is szimpik. 20 gyerek van egy csoportban, és non-stop 2 óvónéni és 1 dadus van velük. A mi óvónénink Szilvia és Judit, dadusunk Gyöngyi. Boldi természetesen megcsípte magának a focilabda jelet (persze VP már a telefonban büszke volt erre), és én is örültem, mert karikákat bármibe tudok rajzolni, viszont repülőt, sünit már nehezebb.
Sokat vannak levegőn, ami abból is látszik, hogy gumicsizmát is be kell vinni a saras idők esetére. Mindenkinek van kis öltözőpolca, fogasa. A gyerekek is aranyosak: Miri, Lóri, Fülöp, Samu, Vera, Andris és a többiek. (Majd gyakorlom.)
Hétfőn 9ig kell őket odavinni, és fél 3ra értükmenni (Elvileg ekkor ébrednek az alvásból. Na, én Boldi esetében erre azért befizetek...) Nagyon hosszúnak tűnik ez az idő, és már most gombóc van a hasamban, ha rágondolok. Irigyelem az óvónéniket, hogy Boldi velük lesz!!! Már szervezem a kölcsöngyerekeket, mert bizony nagyon szeretem a játszóteres, napsütéses délelőttöket, gyúrmázós, esős délutánokat, és természetesen játszótársamat, Boldit! Persze így legalább több idő jut Áronra is, és végre elvihetem sétálni a saját kedvünkre, meg eljárhatunk baba-mama tornára.
Az oviról egyenlőre ennyit, hétfőn folyt.köv.!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Drukkolok a hétfőhöz!!! Bár szerintem az is hasonlóan gördülékenyen fog menni. Boldi remek kissrác, kedves és alkalmazkodó, az óvónénik álma lesz:))
Millió puszi:
Kriszti