csütörtök, június 28

Apafejnek is kitört a vakáció

Hogy ne unatkozzunk az első igazi vakációs napon, szerveztünk egy kis barátkozást. Reggel először Oszi barátkozott össze Áronnal.



Oszi amolyan igazi jólélek, és elsőre szimpatizált Áronnal, olyannyira, hogy már-már leendő vejének fogadta, mivel unokája 2 nappal fiatalabb nála, és nőnemű. Ezzel csak az az aprócska bökkenő, hogy Oszi igazából VP "exapósa". Jó-jó, majd lassan megbarátkozom az anyóstársam gondolatával... Oszitól kaptam egy nagy csokor virágot, ami csütörtök reggelről lévén szó igen váratlanul érintett, és jól esett, főleg, hogy "öreg nénis" csokorról van szó, ami egy külön műfaj...
Úgy fél 10 tájban Oszit felváltotta Eszter, aki egy írópalánta, természetvédős felhangokkal. Eszter nagyon hálás vendég, mert egy rakat jobbnál jobb képet készített nekünk a blogra. Szóval amikor épp nem Áront dajkálta, akkor fotókat gyártott. Íme néhány:







Azért mi is lencsvégrekaptuk, imígyen:





Aztán koradélután kiruccantunk a Mammutba, és vettünk VP-nek vincsesztert, meg 1 Gb-os kártyát a fényképezőgépbe. Sőt kapott két gatyát is. VP most boldog. Hogy én se szomorkodjak kaptam tőle egy szoknyát. Én is boldog vagyok. Nekünk csak ennyi kell hozzá...

Este beugrott Marci, és VP-vel együtt éltették "batá(:R)"-kát (ő a 320 gigás vinyo). Marci jóbarát, számítógépzseni, de nem kocka. Tanít a Közgázon, meg jár is oda.

Nincsenek megjegyzések: