kedd, május 29

Régen látottak

Szerintem VP még sosem töltötte a szülinapját ennyi idegen emberrel. Szombat délután kilátogattunk Csepelre, hogy ott egy hangulatos kis téren találkozzak az általános iskolai sorstársaimmal. Óbudára jártam suliba, a "Mókusba", ami egy ének-zene tagozatos panel-kocka, a Klarissza kolostor romjaival a kertjében (elég eklektikus). Csepelről másfél óra szervezés után el is indultunk a Szigetizé felé, ahol Zoli látta vendégül az osztályt. Az este az ilyenkor jellemző forgatókönyv szerint zajlott: eszegetés, iszogatás, sztorik (Bánlaki László igazgató bácsiról, aki zuhogó eső dacára is megtartotta a beszédét, majd amikor a legvégén felnézett az égre, a kopasz fején lévő kis mélyedésből kifolyt a víz; vagy Kéringer Laci bácsi egy-két- illetve három ujjas pofonjairól; Szigeti Dávid feneke és a körző; a szadista Szöginéről vagy Margó néni hátulja és a fingópárna randijáról, mely utóbbiban én játszottam a főszerepet (azóta sem értem hogy lehettem ilyen bátor, hisz Margó nénitől mindenki rettegett)).
Szendrői Feri, Hidasi Györgyi, Szigeti Dávid, Isépy Zsuzsi, Dobrovits Zoli, Bertalan Lilla, Kovács Lídia, Schlanger Tamás, Héja Bence, Somogyi Attila, Szulágyi Zsófi, Böbe, Szemző Dávid, Murgács Oreszt, Frühwald Levente, Fritz Anikó... Jó volt látni őket, nem éreztem az azóta eltelt 14 év radirjának nyomát. VP a háttérből figyelte az eseményeket, de neki is tetszett a buli, főleg Györgyi, aki úgy mutatkozott be, hogy "meglepő módon én is egy osztálytárs vagyok". Sokan lettek zenészek, énektanárok; van aki Mexikóban él, van aki Franciaországban (és ökoházakat tervez). Nagyon jó kis osztály volt a miénk. (Ebben sokat segített közös hobbink, a zene. Mindenki játszott valamilyen hangszeren, és a legtöbb délutánt együtt töltöttük az énekkarban.) Elhatároztam, hogy nyáron szervezek én is egy találkozót Bogdányba. Fényképezőgépet vittem, csak az elemek..... Így képeket majd szerzek valakitől....talán egyszer...
A lényeg majdnem lemaradt: Áron mindenkit lenyűgözött!!! Legkitartóbb csodálója Böbe volt, aki 3 éves kisfiának köszönhetően már tapasztalt ringatógép.

Nincsenek megjegyzések: