szerda, május 14

Szavalóverseny

Áron elindult élete első szavalóversenyén. Először nagyon lelkes volt, együtt választottunk ki egy verset a Friss tintából. A téma adott volt: barátság, szerelem, így aztán a Barátság, szerelem című Ranschburg Jenő verset választottuk. Igen, ez a pszichológus Ranschburg, akinek talán 3-4 verse is szerepel a kötetben, és mindegyik nagyon durván jó, úgyhogy ide is teszek egyet mutatóba:

Gyász

Az oviban ma szörnyű rossz vagyok.
Verekszem és felrúgtam Zsolti várát,
A tányérban is mindent otthagyok,
S hiába szólnak: én látom a kárát,
Az óvodában mégis rossz vagyok.

Anyu azt mondja, hogy ma reggel elment
a nagypapám, és messze-messze jár,
De látom, közben egy könnycseppet elkent,
S tudom, hogy úgyis minden veszve már.
Anyu szerint a nagypapám ma elment...

Becsapnak mind, meghalt a nagypapám!
Hisz sír mindenki, mint a vízözön,
És rámszólnak, hogy újra nagy a szám,
Mert ehhez aztán végképp nincs közöm!
Becsapnak mind, meghalt a nagypapám...

Elmondom neki, majd ha visszajön!

Az általunk megtanult az inkább vicces, és ahogy gyakoroltuk végül mindenki megtanulta.
Íme a mester:




és másnap Árcsi kiállt a tömött Multimédiateremben és elmondta a verset. Nem nyert, helyezett sem lett, de megcsinálta.

4 megjegyzés:

krizsanemese írta...

jó a háttér! :-)
Áron meg cukika:-)

Dóri írta...

Jó biza! :-))))) egyébként meg hol lehet az izgő-mozgó gyermeket nyugton fotózni????? Egy kis szorulás segítségével a wc-n :-))))).....

Sok puszi, Dóri

Gaskó Krisztina írta...

Nálam nyerő ez a gyerek, egyértelműen! ;)

Sok puszi Nektek!!!
Kriszti

Névtelen írta...

A Ranschburg versek tényleg jók, ezt ismerem is,de én az ő könyvéből,a Gyerekségek címűből. Régen szerettem, ma is megvan.

Szilvi