hétfő, augusztus 26

Nem vicces

A hétvégén Váraszóról hazajövet a 21-es úton Hatvan mellett előzés közben kb.100 km/h-nál kaptunk egy bal hátsó defektet. A kocsi elkezdett hangoskodni, és bizonytalan lett a járása, így aztán gyorsan megálltam és aztán hüledeztem:

Mivel Boldi is ott volt és viszonylag nyugodtan szemlélte az eseményeket, majd a kereket meglátva megállapította, hogy tisztára mint a Forma-1-ben, ezért én sem kezdtem hisztérikus zokogásba, hanem megvártuk Nagyvadit, aki mögöttünk jött fél órával, és volt olyan kedves, hogy Boldit átvette, hazavitte, téli gumit berakta és visszahozta, amit én 3 perc alatt felszereltem (persze volt 2 órám, míg meglazítottam a csavarokat és emelőre tettem a kocsit.)
Közben Dóri is telefonált, hogy ne unatkozzak várakozás közben. Ő is humoránál volt, mert megkérdezte: Nem zavarlak?

Valami lehetett az úton, mert 4 km-en belül még két defektes autót láttam. Ha valaki szándékosan csinálta, akkor üzenem neki, hogy nem volt vicces.

Apropó: vennék 4 új nyárit, de nem tudok választani az 586(tényleg) ajánlat közül 11 000-től 74 000 Ft/db-ig. Ha valakinek van tippje, hogy hol érdemes mit venni, ne kíméljen!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Döbbenet, ettől óvjon az Ég! Jó. hogy utána a Szigetcsúcs képeit látni: "CSÚCS" volt! Puszi, M.N.D.