hétfő, június 24

Árcsi ballag

Tavaly minden idegszálunkkal azon küzdöttünk, hogy Bercus szeptembertől jogosítványt szerezzen az óvodai közösségi létre. Nem volt könnyű, és bizony azóta is izzadunk családilag, óvodapedagógiailag, de az első évet végül is abszolváltuk, bár nem jár heti ötször, és naponta csak 4 órát "működik" húsz közül egyikként. Én közben megjártam egy teljes kardiológiai kivizsgálást, mert egy hónapja sikerült komolyabban magamra ijeszteni, de szerencsére semmi, csak egy "kis"stressz, napi fél bogyó, és gond egy szál se. 
Egy hete ballagott Árcsi az oviban. Még most is könnyes lesz a szemem ettől a búcsútól, melyet hónapok óta szerveztünk az anyukákkal és lelkesebb apukákkal (Miklós és VP bravoooo). Minden olyan szépen sikeredett, igazán meghitt volt a pillanat, sikerült szívből megköszönni Sylviának, Sacinak, Gyöngyinek, Editnek, Juditnak és Klaudiának a tartalmasan, de annál fürgébben elröppent három évet. Nekünk kellemes emlék minden perce, a kis szitakötőknek pedig nagyon jó és érzelmileg biztonságos alap ahhoz, hogy továbbszárnyaljanak. Áron jövőre iskolás lesz. Barátkozom a gondolattal, de jelenleg még csak az ovis éveket siratom. Pár napja beszélgettem Áron leendő tanítójával, aki pillanatnyilag szintén a negyedikes osztályát "gyászolja", és saját bevallása szerint majd valamikor nyár közepe fele tud majd lelkiekben ajtót nyitni az újra. Már csak egy ovis van Kacsaréten, de nehéz az iskolatáska...   










4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Épp tegnap jutott eszembe a pillanat, amikor a görög tengerparton jött az sms-ed, hogy úton van Boldi kistestvére, s emlékszem, hogy örültem... :) Hihetetlen, hogy elröpült ez a pár év, és Árcsi is milyen "nagyfiú" lett!!! Innen is üdvözlöm az ex-ovis Árcsit!!!

Dóri, vigyázz magadra!!! Én is eltűntem, mert nekem is "túl sok volt a stressz"..., de már csak másfél hét, és vége az egyetemi kötöttségeknek, s ígérem, jelentkezem!!!

Sok puszi Nektek!!!
Kriszti

Dóri írta...

Kriszti,

nekem is rengetegszer eszembe jutsz, gondoltam, hogy az év végi hajrá miatt nem hallok Rólad. Jövő héten megyünk Almádiba, remélem látunk majd :-))!

Sok-sok puszi, Dóri

Névtelen írta...

Árcsikám, Mókuska már nem fér be az ölem-oduba?! Sikeres iskolai szereplést kívánok, szép óvodai évekre emlékezhetsz, mi is a képeken keresztül. Sok puszival, Mária D.

krizsanemese írta...

Dóri, biztos nem mondok új dolgot...de a MgB6-ot próbáltad? Vagy ez már nem az a kategória? Kitartást és szép nyarat! Emese