vasárnap, február 24

Szalontüdő

A sítáborból hazajövet a buszon már rendesen köhögtek a gyerekek, meg lázasodtak is, de reméltem, hogy megúszom az idén. Hát nem. Szombat reggeltől csütörtökig 38 körül pendliztem Algopirinestül, és úgy köhögtem, mint a fene. Négy nap láz után, kedden levonszoltam magam a háziorvoshoz, aki mellesleg tüdő és belgyógyász szakorvos is. Én odaültem 8.15-kor az ajtó elé a 8-12 ig tartó rendelésre, de a doktornő csak fél 10-re jött, és 10-kor már be is hívta az első beteget, mire a rutinosak megnyugtattak, hogy ez mindig így van, mert lehet, hogy a betegeket látogatja, bár én azt hittem, hogy azt délután kellene. A doktornő meghallgatott, aztán azt mondta, valami vírus, sok tea, ágy és passz. Csütörtökön hasonló menetrend szerint jutottam be - gondoltam megyek megint, mert mi sem változott (38 fok és köhögés)-, ekkor már elzavart röntgenre, ahol gyógyulófélben lévő tüdőgyulladásféleséget állapítottak meg. Na erre aztán kaptam antibiotikumot. Haza, 12.15 kor antibiotikum be, majd 20 perc múlva irány az ügyelet, mert elkapott egy allergiás roham. Ügyeleten fenékbe ojtottak némi calcimusckal, amitől elkezdtem lohadni, de Dóri előtte lekapott, hogy milyen helyesen tudok hunyorogni. Az ügyeletes dokit kértem, hogy írjon fel egy másik antibiotikumot, mert tüdőgyuszim van, mire ő meg is jegyezte, hogy bizony-bizony az nem múlik el magától, de újabb antibiotikumot írassak majd a háziorvosommal. Jeleztem, hogy erre csak másnap este lesz lehetőségem, és már 8 napja lázas vagyok, nem lehetne-e léccccci???? És nem.... Így kénytelenek voltunk Kere segítségével beizzítani a baráti orvos majd felírja vonalat, és még csütörtök este kaptam egy jól bevált másikfajta antibiotikumot, azóta javulok.



2 megjegyzés:

Gaskó Krisztina írta...

Jobbulást Nektek!!!
Bízom benne, hogy a napokon belül beköszöntő tavasz elűzi az összes kórságot Kacsarétről!!!
Sok puszival,
Kriszti

Peti írta...

nem vagy szép