szombat, február 9

Cézanne

Mária dédivel megnéztük a Cézanne kiállítást a Szépművészetiben. Mária dédi nagymamája (az én üknagymamám) festő volt (egyike Székely Bertalan tanítványainak), nagypapája pedig művészettörténész, így nem csoda, hogy Mária dédi a festészet értő és látó szerelmese. Imádom nézni és hallgatni, ahogy találkozik a képekkel. Frissítő volt ez tegnap is.

Boldinak meséltem, hogy Mária dédivel leszek csütörtök délelőtt, kiállításra megyünk.
-Mit csináltok?- kérdezte Bobek.
-Elmegyünk, és megnézünk egy kiállítást.- feleltem.
-Milyet?
-Cézanne-t.
-Ja, azt én is ismerem: Cézanne, tárulj!








1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Dóri, találtam egy elmarasztaló kritikát egy 1863-ban a "Salon des Réfusés"-ben tartott kiállításon szereplő "SÉSAME"-ról A. Mortier tollából. Hozzáteszi még, hogy "akinek nincs köze az arab
"Ezeregyéjszakához". Boldi nagyszerűen tippelt!!! Többit szóban.
Csodás reprókat tettél fel a blogra, kedvenceinket!Puszi, Mária D.