csütörtök, szeptember 20

Felnőttprogram

Már 2 hete elmondhatom, hogy mindhárom kacsaréti gyermek intézményes nevelésben is részesül, mellyel szoros összefüggésben igencsak felszaporodott a szabad(abb) óráim száma. Az első pár nap nagyon élveztem a dolgot, előre megfontolt szándékkal telezsúfoltam magam programokkal, igyekeztem élvezni a 18 éven felüliek társaságát (meg Liziét és Sztike pocakját). Ez könnyedén ment, a nap sütött, a barátnők csicseregtek. Délután mosolygós, kipihent anyukaként mentem a Háromgyerekért, akik addigra már nagyon-nagyon hiányoztak. Aztán egy 3 napos betegség következett, majd 2 nap iskolai/óvodai szünet, és azóta nem találom a helyem. Annyira vágytam a csendre, rendre, nyugalomra, most meg taszít az áhított magány.    






2 megjegyzés:

Andus írta...

Akkor ez az a bizonyos etye-petye-lepetye? Csók:A

vp írta...

Úgy valahogy :-)!!