szerda, július 4

Holiday

Múlt szerdán előbányásztam a szekrény mélyéről a legnagyobb bőröndjeinket, táskáinkat és nekiláttam a kedvenc tevékenységemnek, a csomagolásnak. 24 óra maratoni cuccolást követően, mikor a 6 nagy táska, takarók, gofri-, palacsintasütő, rezsó, botmixer, társasok, labdák, ikeás zacsinyi cipő, esőkabátok, polárok, fürdőruhák, könyvek, gyógyszerek, gumimatrac és úszógumik.... és a kedvenc cserép bazsalikomom (Boldi ültette nekem anyák napjára) mellé alig tudtuk magunkat bepréselni bálnaméretű egyterűnkbe, búcsút intettünk az izzó fővárosnak, és terveink szerint augusztus 20 előtt haza sem jövünk.
Nagyon ambivalens érzések tolongtak bennem aznap. Egyfelől annyira utálok csomagolni, hogy azt el sem hiszi senki, ráadásul állati béna is vagyok e téren, nem tudok szelektálni, a kölköknek fejenként betettem vagy 20 pólót, 10 nadrágot, 15 pulcsit, ha otthon hagyom, úgyis kinövik, mire hazaérünk címszóval. Aztán a sok kicsi sokra megy, de még milyen sokra.......
Mosógép nincs, így jól jön a rengeteg cucc, az ekcémás kezemmel csak a legszükségesebbeket szeretném majd menet közben kimosni. A negatív érzéseket erősítette, hogy szeretem a lakásunkat, kényelmesebb, jobban kiszolgál minket, mint a telkek, ráadásul a teraszokon a virágok is most indultak be igazán, nehéz otthon hagyni a sok dolgot, ami számomra fontos.
Másfelől viszont semmi jogom sincsen nyavalyogni, hisz 8 hetet leszünk együtt, és a Balcsi, a Dunakanyar rengeteg élményt tartogat, imádjuk mindkét helyet, a nagy kerteket, szabadságot, vendégjárást.
Csütörtök délutánra kipakoltunk mindent, felhúztam az ágyakat, megejtettük a szezonnyitó mega-bevásárlásunkat, sőt még a gyerekek szülinapi trambulinját is elhoztuk Veszprémből, VP pedig összeszerelte, igaz a végleges helye Bogdányban lesz majd. Megnyugodtam. 
Először Almádiban nyaralunk két hetet, majd egy hetet Bogdányban, majd vissza Almádiba, aztán egész augusztusban Bogdány. Az átcuccolások sosem zökkenőmentesek, de bízom benne, hogy némi fröccs segítségével lazán veszem majd az akadályokat.
Belehasítottunk a nyárba, és eddig élvezzük minden percét!  

Nincsenek megjegyzések: