csütörtök, december 1

7.20

Nehezen indulnak a téli reggelek. Nekem nem jelent gondot korán kelni, kávé sem kell ahhoz, hogy pörögjek hajnalok hajnalán. Berci is korán kel, rögtön aktív és aranyos. Bezzeg a másik három! Áron korán ébred, de pokróc, mindenért nyávog, semmi sem jó, csak a kakaó, az kell, méghozzá azonnal, pont annyi, pont olyan melegen, pont abban a cumisüvegben...
Boldit mostanában nehezen lehet felébreszteni, fáradtan kászálódik ki az ágyából az ötödik kérésre, kicsit bamba, de viszonylag kommunikatív és kedves, csak lassú, komótos. VP nehezen ébred, kávé előtt teljesen felesleges vele kommunikálni, próbál nem undokoskodni, pedig nincs jó kedve, hatodik kérésre kecmereg ki az ágyból, majd cél nélkül bolyong a lakásban.
A fénykép tegnap készült 7.20kor, amikor is megelégeltem, hogy én főzöm a kakaót, kávét, mindenkinek adom a ruhát, és rajtam kívül senkit sem zavar, hogy 8kor becsöngetnek Boldinak és VP-nek egyaránt. Fiúk! Szedjétek már össze egy kicsit magatokat!

1 megjegyzés:

Andus írta...

Ezen jót mulattam, főleg a nagyobbacska fickó álmos fején,konkrétan Tanár Úron :) Csókolom...itt a gyermek ha autóval indul,akkor 7:00-kor...ha busszal megy,6:25-kor már sétál lefelé a dombról :D A suli csak 6 KM-re van, bevállalja biciklivel is !!!
7:30-kor már sorakozó van, és 7:45-kor becsöngettek.Indulhatna 7:20-kor is, de " Anya! Úgy szeretek hamar benn lenni és nem beesni, beszélgetni" Éljen !!!!