vasárnap, október 2

Középfülgyulladás

Elegem lett a bő két hete tartó taknyolásból, köhögésből, lázongásból! CSütörtök-pénteken
szünet volt az oviban/suliban, s bár szerda reggel belázasodott Berci (este látszólag nem volt semmi baja), a családi kupaktanács úgy döntött, hogy 4 napra áthelyezzük a székhelyünket Bogdányba, megnézzük milyen a Pilis ősszel, már amennyire a 26 fok ősziesnek mondható. Gondoltam jót tesz a sok teli homlok- és arcüregnek a friss és napos levegő, s bevallom őszintén, egész szeptemberben annyira hiányzott a nyári szabadság, sok kirándulás, sütögetés, kertezés.....
Csütörtökön délben érkeztünk meg Bogdányba, s míg a fiúszakasz délutáni sziesztájának tett eleget, én kicsomagoltam, kisöpörtem, elrendeztem, s vártam, hogy ébredjenek, és induljunk sárkányt eregetni a rétre.
Bercus visítva ébredt, olyan fájdalmasan sírt, hogy a háromgyerekes, edzett fülem/szívem is
belesajdult....
Rohanás Tahitótfaluba, az ügyeletre, ahol megállapították, hogy Bercusnak középfülgyulladása van. Kaptunk rá csodacseppet, meg antibiotikumot is, arra az esetre, ha nem javul másnapra.
Szerencsére javult.


1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Középfülgyulladásom nekem is volt, egy valamit tudok rá mondani: svédcseppes vatta. Minden antibiotikumnál többet ér, és nekem egy éjszaka alatt nagyon sokat javított rajta. És nem kényelmetlen,csak be kell dugni a fülbe. Jobbulást Bercinek, én is tudom milyen szar,együtt érzek veletek! :)

Szilvi