csütörtök, október 27

AnnipanniÁron

Mikor 5 éve ideköltöztünk, és Áron megszületett, rengeteget aludt a teraszon bölcsőben, én meg ott olvastam mellette, ültetgettem, vagy a konyhából vigyáztam az álmát... Többször előfordult, hogy babasírást hallottam, kirohantam az erkélyre, de a mi bölcsőnk csendes volt, Áron békésen szunyókált. Egy idő után megfigyeltem, hogy tőlünk kb. 100 méterre, a szomszéd ház harmadik emeletének erkélyén is sokszor levegőzik egy baba, s ha nem Áron, akkor ő zendít rá, s ez ugraszt engem tévesen. Sokat néztem azt a teraszt, minden tavasszal virágba borult, kisfiúk szaladgáltak rajta, s az akkor még ismeretlen családdal már 5 éve megéreztem valami távoli sorsközösséget.
3 év alatt a bölcsőtöltelékből ovis lett. Áron az a kisfiú a Szitakötő-csoportban, aki nem csak a fiúkkal játszik, hanem a lányok körében is igen népszerű, leginkább Annipannival és Zelmuskával bandázik.
Az óvónéni mesélte, hogy Annipanni is valahol a mi utcánkban lakik... Azóta kiderült, hogy harmadik emeleten, tőlünk kb. 100 méterre, s virágos tavasszal az erkélye, és van két bátyja..... ((akik közül az egyik majdnem VP osztályába került az idén...))

Nincsenek megjegyzések: