csütörtök, július 28

Afterparty

Áron a héten többször is nekünk szegezte a kérdést a legváratlanabb helyzetben, hogy

- Vesztek nekem battandicukrot?

Erre minden alkalommal és egybehangzóan azt válaszoltuk Dórival, hogy

- Miiiiit?

Mire Áron sírósan:

-Hát ti nem értitek, ti eszetlenek? - és kiviharzott, mi meg ottmaradtunk és tényleg nem értettük, hogy mi is lehet az a battandicukor. Aztán szép lassan összeraktuk, hogy mikor Áron a Nagyvadiékkal a Hajógyárin volt, akkor kért vattacukrot, de nem kapott - helyesen - mondván, hogy kirohad tőle a foga.
Most hogy így ma reggelre összeraktuk a dolgot lehette végre beszélgetni a dologról.

- Vesztek nekem vattacukrot? - kérdi Áron
- Nem - mondtuk Dórival
- De mikor fogtok venni?
- Tudod mit Áron, majd ha látsz minket vattacukrot enni, majd akkor veszünk neked is.- Mivel ez nem volt túl biztató, ezért Boldi is bekapcsolódott:
- Akkor majd utánatok - és ekkor magyarázatképpen Boldi Áronhoz hajolt és a odasúgta - ha meghalnak, akkor majd veszünk vattacukrot.

És ebben maradtunk. Nyugodjunk békében, Boldiék meg ott fognak vattacukrozni. Szép kilátások...




2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szörnyü perverz ötlet , és mivel nagyon vizuális vagyok már látok is magam elött egy szép virágos temetöt amint 2 kisfiu ül egy sirnál és hatalmas vattacukrot csemegézik. csak 1 gondom van ki teszi a fotot a blogra ??? Ugyhogy jobb ha nem eszik senki vattacukrot. kere

vp írta...

:-)))))))))))))) Én is magam elé vázoltam a képet, amint a fiaim örömteli fofázmánnyal tolják a vattacukrot, én meg forgok odalent/odaát......