péntek, július 1

4 x 3 x 2

Míg a kicsik aludtak, tegnap délután elővettünk Boldival egy új kártyajátékot, Corsari a neve. Aki ismeri tudja, hogy viszonylag bonyolultabb játék, igaz hamar bele lehet lendülni. 2 oldalnyi szabály hangos felolvasása és értelmezése után elkezdtünk játszani, s Boldi rögtön értette, hogy mikor mit miért és hova. Ma is ezt a játékot választotta ebéd után. Mindenkinek 12 lapot kell osztani az elején. Egy kicsit elgondolkodtam osztás közben és megakadtam, nem tudtam hol tartok. Elkezdtem számolgatni a kezemben lévő lapokat, mire Boldi:

- Anya, ez egyszerű, négyszer kell osztanod hármat mindkettőnknek.

Iskolatúlérett?????

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Na látod ez az amiben egészen biztos vagyok : nem lehetne mindjárta másodikba kezdeni ??? Olyan uncsi lesz neki , hogy az csuda . egy gyerek aki igy számol az nem nemjen az elsöbe : cupp Kere