kedd, június 28

Újabb telefonzűr

Ez az én keresztem..... Kb. félévente történik valami a telefonommal, és évente legalább egyszer minden adatom odavész..... Aki ismer, most biztos fogja a fejét és röhög, de esküszöm nem direkt.......
Lényeg: szombaton elvesztettem a telefonomat. Az állatkertben voltunk, és utána vettem észre, hogy a hátizsákom zsebe nyitva, így lehet, hogy nem is elveszett, hanem lába kélt, de valószínűbbnek tartom, hogy itthon kallódott el valahogy..... Még reménykedem, aztán jövő héten újabb kártyacsere (egy hónapja volt a legutolsó). Tavaly Bogdányban pihent 3 hetet a telefonom az ágy alatt, 2 éve pedig a gyerekek autós dobozának mélyéről került elő, természetesen lemerülve. Mi lesz idén?
Így akit nem hívtam vissza/fel az elmúlt napokban, az légyszíves ne vegye a szívére, hanem keressen VP számán (06-30-6488452).
(+ a kedvenc késem is elveszett, és olyan de olyan rossz érzésem van emiatt, remélem gyümölcspucolás közben véletlenül kidobtam, és nem a gyerekek keze van a dologban...., na ettől most is kirázott a hideg!)

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Tedd a nyakadba mint gyerekeknek a lakáskulcsot !!!! na, kimer ilyet irni ?????

vp írta...

Kere, Kriszti, Eszti, Mária dédi????????? Bátor mindenki :-))))))

Eszter írta...

Dórikám ha te nem lennél, ki kéne találni :))
Majd hívom Vépécskét!
Puszi Nektek!