kedd, június 28

Bojka

Hétvégén hivatalosak voltunk Bojláékhoz ebédre (felnőttek) és nagy játékra (gyerekek). Rosszul indult a dolog, mert odafelémenet az előttem beforduló Mercis úgy gondolta, hogy inkább mégsem arra, és aztán csukott szemmel tolatni kezdett, én meg hiába feküdtem a dudán, oda se bagózott, csak az állította meg és késztette körülnézésre, mikor észrevette, hogy hiába maximális a tolóerő, csak egyhelyben áll. A kötelező rövid káromkodás után egyórás Baleseti jelentő (kék-sárga) kajtatás kezdődött, de szerencsére Laca lejött a családért. Egy óra múltán én is csatlakoztam.
Trixi fajitast csinált, aminek köszönhetően azóta minden közértben kötelező házi feladatom a római kömény keresése, ebből is kikövetkeztethető, hogy sikeresen fogyasztottunk. A legjobb a buliban az volt, hogy mi lent teljes nyugalomban tudtunk beszélgetni, míg fönt Bojka és a fiúk rendőröset játszottak.

Sajnos Bojka újabban az oviban a Varga fiúkon kívül mással is szóba áll, de innen üzenem, hogy most már Áront is csatasorba állítottuk. :-)

Aki meg igazán SZÉP játékokat akar látni és venni, az kattanjon ide: www.marbushka.com

Nagyon köszönjük ezt a remek vasárnapot!!!!!!!






Nincsenek megjegyzések: