szerda, április 27

Nekünk 8

Tegnap este hosszas szervezkedés és családi segítség igénybevételével sikerült elmennünk vacsorázni a Maharaja indiai étterembe, annak alkalmából, hogy 8 éve nősültem én, és Dóri is pont akkor ment férjhez. Telefonon foglaltunk asztalt, majd rosszul néztem ki a házszámot, ezért kis késéssel érkeztünk, de a kb 12 asztalból csak két másiknál ültek.

Miközben böngésztük az étlapot, már kezdődött is a műsor: a mellettünk lévő asztalnál egy hasonkorabeli pár osztotta egymást, meglehetősen hangosan. Hallhatólag kimenőjük volt az egy gyerek mellől, de ezt arra használták, hogy félig kioktatóan félig veszekedősen osszák egymásnak az észt. Nagyon vicces volt.

Dóri evett valami spenótos-chilis csirkét rizzsel, ami nagyon finom volt, engem meg rábeszélt a főúr egy picit csípősen elkészített bárányra, amit én sem bántam meg. Aznap.

Ami még említésre méltó: a mangós lassi. Ez egy hideg, joghurtos ital és nagyon finom volt.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Boldog évfordulót Nektek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sok puszival,
Kriszti

Andus írta...

Itt 14 :P

Névtelen írta...

Mindkettötötnek szeretettel gratulálok,baromi,jó micsoda véletlen,hogy pont 1 nap házasodtatok !!Igen szerencsés egybeesés!Akkor ezentul minden évben hasonlóan lehet ünnepelni nagyon praktikus . sok sok puszi Kere

Névtelen írta...

Gratula! Én is nagyon szeretem az indiai ételeket, és én is szeretek egy mangós italt, de az juice.

Szilvi