vasárnap, március 20

Vissza a jövőbe

Esténként, ha a két kisebb elcsendesedik, akkor Boldival lehet felnőtt témáról beszélgetni, amit ő is nagyon élvez, mert addig se kell még bevágni a szundit. A legutóbbi alkalommal az alábbiakat tudtuk meg:

- Boldi, voltál már szerelmes?
- Anyaaaa! Dehóóógy. Annak még nem jött el az ideje. Én majd, figyelj, inkább 14 éves koromban lesz először itt az ideje, de majd 30 éves koromban lesz a legjobban.
- És akkor milyen a jó feleség?
- Tudjon finomakat főzni, tudjon mosni jó illatúra és sokat játsszon! És én fogok mindig sok pénzet keresni!
De, apa, ha nekem lesz feleségem, akkor és ha nekünk nincs pénzünk akkor elfelezzük, vagy az összeset odaadjátok, nem? Az olyan, hogy az apa is dolgozik, és olyan mintha mi lennénk a ti gyereketek, csak már nagyobbak.
- Te Boldi, biztos ti is fogtok dolgozni.
- Apa akkor lássam, hogy tudsz olyat, hogy főzöl nekem. Fordítsatok! Anya jó a főzésben, apa jó a pénzkeresésben. Szerencse, hogy nem nekem kell megtanulni a főzést.
- Te, Boldi, egy férfi is főzhet nem?
- Jó, akkor főzöl nekem kakaót most!- mondja és nevet
- Na Boldi, térjünk vissza. Neked milyen feleséged lesz? Szőke, barna vörös vagy fekete?
- Hát azt én még nem tudom, te, bolond vagy?!
- És mit fogsz dolgozni?
- legfeljebb azt szeretném, ha tanító lennék és a számokat fogom!

Itt aztán szóba került a pénz, meg hogy a Messinek milyen sok van.

- Az fontos, hogy az embernek sok pénze legyen?
- Hát inkább az a fontos, hogy sok gyereke legyen. De a pénzre is kell gondolni, hogy tudjon venni a gyerekeknek játékot.

Ezután még megbeszéltük, hogy hogyan keres sok pénzt a Messi, szó volt arról, hogy a nézők fizetnek azért, hogy lássák a meccset, és javaslatot tettünk az alvás megkezdésére, mire Bobek

- Én nem csukom be a szemem! Apa, figyelj, a múltkor is a Vadiéknál megnéztem a Barcelona meccs első félidejét, aztán a szünetben lepihentem, és mi lett? Na mi lett? Elaludtam! - háborodott fel Boldi - hát én nem csukom be a szemem!

De aztán hogy, hogy nem azért két perc múlva aludt.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Na, tényleg belehúzok ebbe a gyerekszülésbe, mert én szeretnék az anyósa lenni ennek a pasinak!!!!!!!!!!!!!!!!!


Sok puszival,
Kriszti

Ui: Még jó, hogy arról nem esett szó, hogy mit kell tennie egy pasinak, hogy sok gyereke szülessen;))) Ez a téma talán még nem időszerű...:)

Névtelen írta...

Na szerintem már ehhez a témához se kell sokat várni ha ez igy megy tovább!Imádni való, és nagyon igaza is van !! sok puszi Kere
ui. üzenem , hogy a férfiak még jobban is föznek mint a nök mert csak hobbybol csinálják , nem minden nap mint mi .