vasárnap, február 27

Hiszti

Árcsi az utóbbi egy hónap alatt rettenetesen hisztis lett. Míg Boldi és Berci "erőből hisztiznek", Áron a nyafogós válfajt űzi, bár teljes erejéből, s újabban dobálja közben a játékait, dobbant, futkos. Míg Boldi és Berci üvöltenek, szakad róluk a víz, morognak és dacolnak, addig Árcsi magas hangon sikongat, nyávog, bőg, sértődik. Általában minden napra mindkét hisztiből jut jókora adaggal, ma sem történt ez másként.
Épp Nagyvadiéktól jöttünk hazafelé, és Nagyvadi is segített nekünk leküzdeni a 3 gyerek (ebből a legnehezebbik nem járhat), sok csomag, 4 emelet hadműveletet. VP vitte Boldit, én mentem járókerettel + 3 zacskóval a kezemben, előttem Árcsi, utánunk Nagyvadi és Bercus +csomagok. Zeng tőlünk a lépcsőház, de már nem izgat. Minden gyerek elől szeretne vonulni, szép lassan ballagunk, egy emeletnyi lépcső alatt háromszor megállunk tetvészkedni, közben már zsibbad a kezem a csomagtól, leverek három-négy "vegyéééééélfelhisztit", aztán jön egy sértődés, mert az egyik leelőzte a másikat, közben ránksötétedik a lépcsőház, a 3 csomagot emelgetve tapogatok, lőn újra világosság, gyerekek egyre nyűgösebbek, "egy kicsit halkabban fiúk", na még egy emelet, leszakad a karom, miért pont az Éva néni előtt kell a leghangosabban nyávogni, Árcsi menj már tovább, és ne töröld le a kabátoddal a koszos korlátot......
Árcsinak ma nagyon elfáradtak a lábai, de én hajthatatlan voltam, magam elé engedtem, és Árcsi vezetésével libasorban vonult a család. A másodikon dacosan hátrafordult, és rámkiáltott:
-Anya, ne kövess!!!!!!!

Erre röhögni kezdtem, mert már úgyis mindegy volt, mire Árcsi hozzámvágta a cumiját, ami leröpült az elsőre..... Pedagógiai győzelmem: nem én mentem le érte, de azt hiszem kedves szomszédainknak ma sem volt nyugodt vasárnap estéjük....

http://www.lackfi-janos.hu/index.php?id=52

Nincsenek megjegyzések: