péntek, február 25

Csúcsforgalom

Boldinak nagyon mozgalmas napja volt csütörtökön, erre mondják azt, hogy arany élet, mindenki házhoz jön, sőt mi több, ágyhoz, és Boldi óhajának megfelelően játszik a kiválasztott céleszközzel. Délelőtt Zsuzsa Capitalyzott (ez a héten kb. a 12. játszma) egy bő három órát Bobekkal, ezalatt én elvittem Bercust levegőzni, amit egy 40 perces gigahisztivel hálált meg. Évi nagymama is tiszteletét tette Boldi ágyánál, doboznyi rántott husit hozott virág helyett, ami nagyon rendben van... Gyors ebédet közbeiktatva máris folytatódott a játék Edit baráttal, aki a szokásos fergeteges formájával a 3 gyereket hat vállra fektette, Boldinak csiszolta az eszét és a nyelvét, Áront nyugtatta, Bercit pedig megpróbálta szóra bírni, egy halovány "kulcs" ki is csusszant a dacosan zárt ajkak közül. Boldi kapott Edit baráttól egy nagyszerű sakkozós feladatos könyvet, amit maga a szerző, Polgár Judit dedikált a kis sérültnek. Jaj Edit, bárcsak én beszélném így a gyerekek nyelvét!
Edit után forró váltásban érkezett Mici és Eszti, akik a Bang nevű hiperbonyolult kártyajátékot hozták magukkal, és próbálták megtanítani nekünk, még szerencse, hogy Boldi megértette, nekem még kell egy pár nap, hogy megemésszem, de ha egyszer megértem, nem fogom abbahagyni, sőt, viszem más családoknak mutogatni, hogy rájuk ijesszek, milyen hülyék :-)!
Mici és Eszti után Nagyvadi zárta a sort, és 11 tájban el is aludtak a gyerekek. Méghogy unalmas az ágyhoz kötöttek élete???!!!


1 megjegyzés:

Névtelen írta...

én csak arra ügyelnék , hogy nehogy boldi 6 hét után azt mondja , hogy olyan baba dolga volt az ágyba , hogy inkább ott marad és tovább fogadja az aggódó beteglátogatókat !
kere