hétfő, február 14

Áron már nem fertőz

Ma, mikor Áron telepisilte a felmosóvödröt, éreztem, hogy újra aktualizálhatnánk az ovit. Felhívtam a doktornéninket, és telefonon konzultáltam vele, hogy meddig is fertőznek Árcsi pöttyei. Lilla néni megnyugtatott minket, hogy a száraz pöttyök már nem fertőznek, és általában az első pötty megjelenése után 10 nappal lecseng a himlő, így 13 naposan és száraz sebekkel már közösségbe léphet. Hurrá!
Boldival a kórházban olyan nehéznek, megterhelőnek gondoltam az elkövetkezendő 6 hetet otthon, kilátástalannak tűnt, de azért mindvégig duruzsolt az optimizmus a fülemben, hogy eltelik majd, és a lehető legjobbat kihozzuk belőle, s amúgy meg milyen alapon pánikolok én, mikor a gyerek fegyelmezett és nyugodt! Aztán jött Áron bárányhimlője, és 3 napig úgy éreztem, kihúzták a lábam alól a talajt. Most, hogy Áron holnaptól ismét oviba megy (bár jövő héten síszünet, és VP is elutazik.....), a korábban nehéznek titulált élethelyzet (Boldi fekvőbeteg, Bercus szimplán dackorszakos) egyszeriben olyan könnyűnek tűnik, szórakoztatni Boldit, és terelgetni Bercust igazán semmiség (úgy látszik teher alatt nő a pálma)! Ha számításaim nem csalnak, Bercuson holnaptól jelenhetnek meg a himlők, de hátha lesz egy-két nyugisabb napunk. Legyen!!!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hurrá, HABFÜRDŐ A SZÓDABIKARBÓNA HELYETT. Még megéritek a másik kettővel is. Legyetek túl ezen a tankönyvben leírtak szerint bekövetkezett fertőző betegségen. Egy életre védve!!! Sok szeretettel várom a gyógyulást Veletek együtt.M.