péntek, november 12

CsabiGabi

Két hete összetalálkoztam a már iskolás Csabival az oviban, ment a tesójáért, Gabiért. Csabi, miközben vette a cipőjét felsóhajtott:
-Emlékszel, mikor nálatok voltunk és biliárdoztunk?
Emlékeztem, és értettem a szóból. Péntek délután VP elhozta az iskolából Csabit és az oviból Gabit, meg a szokásos kettőt, Boldit és Áront.
Nagyon örülök, hogy megmaradnak Boldi ex-zebra barátságai, és az óvoda-iskola távolság nem leküzdhetetlen. Csocsóztak, biliárdoztak, előkerült a léghoki, meg még sokan mások. Gabival és Csabival olyan könnyű, nagyon kedvesek, rendes, okos, szép gyerekek, jöhetnek máskor is! VP-t elvarázsolta Gabi, még a végén kedvet kap egy kislányra....
Az est zárása nem sikeredett a legjobban, mivel a saját Háromgyerek elfáradt, és mindenkiből előtört az ekkor megszokott, de annál kevésbé kívánatos forma: Boldi zokogott és undok volt, mert vesztésre állt csocsóban, Árcsi és Berci pedig veszekedtek, verekedtek, s míg én a nappaliban vigasztaltam a veszteni nem tudó Boldit, Árcsi úgy fejbevágta egy műanyag játékkal Bercust a kádban, hogy bevörösödött Berci szeme, és még vér is folyt...... Az igazsághoz hozzátartozik, hogy én sem reagáltam le túl jól a dolgot, kiabáltam, sőt ordítottam Áronnal, mivel nagyon megijedtem, egy ideig el sem mondták, hogy mi történt. Utáltam magam, hogy kimentem a fürdőből, de Boldi meg a nappaliban sírt........ Szegény CsabiGabi...... Remélem azért jöttök még......

Nincsenek megjegyzések: