szerda, október 6

Gondolj, gondolj!

Áron mostanában első felindulásában Bercushoz vág különféle játékokat, és sajnos sokszor találkozik a fém Thomas vonat Berci homlokával, miután Bercikém jogosan üvölt....
Tegnap is így esett. VP mondta, hogy ő bizony odamegy és rávág egy hatalmasat Áron kezére, de aztán kevésbé drasztikus megoldást választottunk, megfogtam Árcsit, bevittem a fürdőszobába, feloltottam neki a lámpát, hogy ne féljen a sötétben, rácsuktam az ajtót, és mondtam neki, hogy gondolkodjon azon, milyen ostobaságot csinált, mi lett volna elfogadhatóbb.....
2 másodperc múlva nyílik az ajtó, mérgesbogyófejű Áronom kukucskál kifelé.
-Áron! Azonnal menj vissza gondolkodni! Nagyon csúnya dolgot csináltál, gondold végig!
-Nem! Inkább arra gondolkodom, hogy megütöm a Bercit. - püffögte az angyali lelkületű középső fiacskám.

Nincsenek megjegyzések: